Modlitba k svätému Jozefovi po svätej spovedi

0
Mária, Matka milosti,
na tvoje orodovanie mnoho hriešnikov dostalo milosť,
a tak si svoj život naozaj polepšili
a v dobrom vytrvali.
Prosím Ťa, vypros túto veľkú milosť aj mne.


Svätý Jozef,
teba po Panne Márii najväčšmi milujem a uctievam,
ukáž, že si mojím orodovníkom a otcom.
Teraz som sa očistil zo svojich hriechov.
Znovu som našiel Ježiša!
Pros za mňa, aby som ho už viac nestratil,
Tvoja mocná ochrana nech ma sprevádza v živote,
aby som nasledoval tvoj príklad a v dobrom vytrval do konca. Amen.

Môj milý anjel strážca,
moji svätí ochrancovia,
všetci svätí kajúcnici 
a vyvolení Boží,
orodujte za mňa, 
aby som v milosti božej žil a zomrel. Amen.



Masima
Tags

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. * Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top