Modlitba za seba a svojich blízkych

0
Svätý Jozef, 
pobožná náklonnosť a detinská láska, ktorú cítim k tebe ma povzbudzuje, 
aby som si ťa ctil(a) nielen ako patróna a orodovníka u Boha, 
ale aby som sa ti zasvätil(a) ja i celá moja rodina. 
Prosím ťa ráč prijať odo mňa nehodného(ej) túto úprimnú prosbu.

Prosím ťa, svätý Jozef, buď starostlivým patrónom mojej rodiny 
a ochrancom všetkých, ktorí v nej žijú. 
Zachovaj nás v pokoji a jednote a ochraňuj nás od každého nebezpečenstva.
V záujme svojej duše, ktorú som si tak často poškvrnil(a) hriechom, ťa prosím, 
buď mojim orodovníkom u Ježiša, 
aby som našiel(a) milosť u Pána a znova si získal(a) jeho lásku.


Svätý Jozef, buď mi učiteľom v konaní šľachetných skutkov. 
Nauč ma, čo robiť, aby som odstránil(a) zo svojho života všetko, 
čo ma odrádza od služby Najvyššiemu. 
Budem vždy počúvať tvoje vnuknutia a často rozjímať o tvojich krásnych čnostiach 
a príkladnom živote.
Buď mi vodcom, ochráň ma od každej nerozvážnosti,
aby som sa neponoril(a) do víru pochybnosti, 
ale aby som vždy kráčal(a) po ceste spasenia. 
Sľubujem ti, že sa nikdy neodhodlám na vážny životný krok, 
kým ťa v skrúšenej modlitbe nepoprosím o radu.

Prosím ťa, Svätý Jozef, buď mi pomocou a potechou v chorobe a v životných skúškach. 
Sľubujem, že pri každom nešťastí a trápení sa budem k tebe obracať v dennej modlitbe 
a vyprosovať si skrze teba u Ježiša dostatok trpezlivosti a rozvahy niesť každý kríž.

Prosím ťa, Svätý Jozef, zober si do opatery všetok môj pozemský majetok 
a riaď každé moje rozhodnutie a každý môj krok, i tých, ktorí žijú pri mne tak, 
aby sme nikdy nezabudli na chudobných a biednych, ktorí potrebujú našu pomoc alebo ochranu 
a vždy štedro dokázali i takto svoju úctu i lásku k Bohu a spolubratom.

Prosím ťa, buď strážcom čistoty mojej duše, 
aby som ju nikdy nepoškvrnil(a) a nestratil(a). 
Budem vždy pamätať na tvoj krásny a čnostný život 
a chrániť sa každej zlej spoločnosti a zlého vplyvu.

Napokon ťa prosím, svätý Jozef, 
buď mi verným ochrancom v hodine smrti, 
aby nikdy zlé sily nepriviedli moju dušu do večného zatratenia.

Daj, prosím, aby som vždy našiel(a) najväčšiu posilu v sviatostiach, 
aby som častým stretaním sa s Kristom načerpal(a) silu nikdy nezísť z cesty, 
ktorá ma bezpečne dovedie, a spolu so mnou i mojich blízkych, pred Najvyššieho. Amen.


Masima
Tags

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. * Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top