Novéna k svätému Jozefovi za nájdenie zamestnania

0
Táto novéna je veľmi silným prostriedkom pri hľadaní zamestnania. Môžete sa ju modliť kedykoľvek, no odporúča sa vyslovovať ju počas deväť, za sebou idúcich dní.

Svätý Jozef, pestún a ochranca Ježiša Krista, snúbenec Preblahoslavenej Panny Márie, Matky Božej, mocný ochranca svätej Cirkvi, ku Tebe dvíhame zrak i ruky a prosíme o tvoj mocný príhovor. 

Ty si vo svete nehľadal nič iné, len slávu Boha a dobro druhých. Úplne si sa odovzdal Spasiteľovi – to bolo dôvodom radosti z modlitby, práce, obety utrpenia  a smrti pre Neho. 

Pre tento svet si bol neznámym, hoci Ježiš ťa poznal veľmi dobre, spokojne pozrel na Tvoj jednoduchý život v skrytosti.


Svätý Jozef, doteraz si už pomohol toľkým ľuďom, že k tebe prichádzam s veľkou dôverou. V Božom svetle vidíš, čo mi chýba, poznáš moje trápenia, ťažkosti, môj smútok. 

Zverujem do tvojho otcovského náručia túto moju prosbu (napríklad nájsť dobré zamestnanie). Vkladám ju do Tvojich rúk, ktoré zachránili malého Ježiša. 

Pros za milosť, aby ma smrteľný hriech nikdy neodlúčil od Ježiša, aby som Jeho i Jeho Preblahoslavenú Matku čoraz viac miloval a poznal, aby som neustále žil v Božej prítomnosti, aby som všetko robil pre Jeho slávu a pre dobro duší a aby som tak, jedného dňa, dosiahol blaženosti spolu s tebou chváliť Boha vo večnosti. Amen.


Tags

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. * Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top