Modlitba pred svätým prijímaním

0
Poďte ku mne všetci, ktorí ste obťažení a ja vás občerstvím!
Najsladší Ježiš, takto ma povolávaš k svojej kráľovskej hostine,
aby si mi dal za pokrm seba samého.
S akou veľkou radosťou prichádzam k tvojmu stolu.
Zapáľ moje srdce ohňom svätej pobožnosti a lásky,
aby som mohol k Tebe hodne pristúpiť.

Svätá Panna Mária,
ktorá si bola hodná počať Ježiša Krista z Ducha Svätého,
vypros mi milosť, aby som ho i ja mohol
hodne prijať v tajomstve prevelebnej Sviatosti.


Svätý Jozef, 
ty si mal šťastie drahého Ježiša nosiť na svojich ramenách.
Hľa, v tejto svätej hodine chce prísť ten istý láskavý Spasiteľ
do môjho srdca.
Ó, najslávnejší otče,
dopraj mi pre tvoje veľké zásluhy,
aby som našiel voľný prístup 
k tvojmu Božskému Chovancovi.
Vypros mi milosť,
aby som najsvätejšie telo Pána Ježiša prijal
s čistým srdcom a veľkou pobožnosťou,
aby mi slúžilo k večnému spaseniu. Amen. 



Masima
Tags

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. * Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top