Modlitba k Svätému Jozefovi - patrónovi

0
Svätý Jozef, 
pre moje mnohé previnenia, 
ktorých som sa dopustil( a) nezaslúžim si stáť pred tvárou Najvyššieho!
Ale keď ty budeš stáť pri mne, 
pre tvoje puto lásky k môjmu Sudcovi 
nebudem vo večnosti zatratený(á). 
Verím, že Ježiš ma neodsúdi, 
že dosiahnem uňho milosrdenstvo, 
keď ty budeš orodovať za mňa. 


Preto si ťa volím po preblahoslavenej Rodičke Božej za ochrancu 
a orodovníka u Boha. 
Tebe venujem všetky nasledujúce dni života 
a sľubujem, že ťa budem po všetky dni života ctiť a prosiť o pomoc. 
Prosím ťa, prijmi ma medzi svojich chránencov pre lásku, 
ktorú si preukazoval Márii a Ježišovi.
Prosím ťa, chráň ma kým žijem, 
drž nado mnou ochrannú ruku 
a nedovoľ, aby ma nejaký hriech znova odtrhol od Boha. 
Stoj pri mne aj v poslednej chvíli, 
aby som po skončení svojho pozemského života 
mohol(a) chváliť Boha vo večnosti. Amen.


Masima
Tags

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. * Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top