Deviatnik na česť svätému Jozefovi - vo zvláštnom trápení

0
Svätý Jozef, ty si od Boha vyvolený ochranca a pestún Božského dieťaťa Ježiša, verný spoločník Matky nášho Spasiteľa, dôverným srdcom prichádzam k tebe, ako k svojmu vyvolenému patrónovi a orodovníkovi u Boha.

Prosím ťa vo svojom trápení, pomáhaj mi svojim orodovaním, aby Boh moju poníženú modlitbu a prosbu v terajšej potrebe vyslyšal. Som hriešnik a nie hodný, aby Boh svoju tvár ku mne obrátil, preto teba vzývam o pomoc.


Ach, svätý Jozef, aj ty si mal za života veľa utrpenia a starostí, preto dobre vieš, v akom stave je zarmútené a utrápené srdce. I tvoj život bol tŕnistý. S Ježišom a Máriou žil si v mnohých úzkostiach a utrpeniach. Preto ťa dôverne prosím o orodovanie u Boha a u Ježiša, tvojho Chovanca.

Ó, veľký a mocný orodovník, ty stojíš v blízkosti trónu božieho a tvoje orodovanie veľa môže u Boha. Preto moje zarmútené srdce tak hlasno volá: iď k Jozefovi, ktorému bol zverený sám Syn Boží a nepoškvrnená Nevesta Ducha Svätého. 
Svätý Jozef, ku tebe dvíham svoje ruky s prosbou: obráť svoju tvár ku mne a poteš moje zarmútené srdce. Ale predovšetkým vypros mi tú milosť, aby som svojho Boha takou čistou a úprimnou láskou miloval ako si ho ty sám vždy miloval. Vypros mi sĺz ľútosti a pravého pokánia.
Vzbuď vo mne živú vieru, stálu nádej a horlivú lásku, vypros mi aj pomoc v mojich trápeniach, ktoré ti uboleným srdcom prednášam.
(tu pomenuj svoje trápenie)

Svätý Jozef, ty si už toľkých nápadne vyslyšal, ktorí ťa vo svojich potrebách o pomoc vzývali. Prosím ťa, maj poľutovanie so mnou v mojej terajšej núdzi, v ktorej ťa o tvoje mocné orodovanie vzývam.

trikrát Otče náš..., Zdravas´ Mária..., Sláva Otcu...

Obetovanie
Ó, vy moji najmilší svätí priatelia: Ježiš, Mária a Jozef, prijmite láskavo túto moju prosbu.

Prosím vás pre tú lásku, ktorou ste sa vy tri najsvätejšie Osoby tu na zemi milovali, ach, majte útrpnosť s mojou biedou a potešte moje zarmútené srdce tým, že vyslyšíte moju modlitbu.

Svätý Jozef, ty si bol blažený tu na zemi, lebo sám Boh ti dal svojho Syna pod ochranu, a jeho Matku za nevestu. Ó, aká je to sláva, aká nebeská blaženosť! Ty vyvolený boží, na rukách si nosil toho, ktorému s rozkošou slúžia zástupy anjelov. Tebe bola zverená Mária, najčistejší chrám Ducha Svätého, dcéra Otca nebeského, ktorú všetky pokolenia oslavujú ako blahoslavenú.

Slávny svätý Jozef, pre tieto prednosti, ktorými Boh korunoval tvoju cnosť, prosím ťa, maj poľutovanie s mojou biedou a predlož moju prosbu Pánu Bohu.
Pre svoje zásluhy a mocné orodovanie vypros mi, aby Boh moju poníženú modlitbu vyslyšal skrze Pána Ježiša Krista. Amen. 



Tags

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. * Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top