Každý deň sa modlím túto modlitbu a cítim jeho ochranu

0
Svätý Jozef ma požiadal, aby som mala k nemu stálu úctu. Sám mi povedal, aby som sa každý deň pomodlila trikrát Otče náš, Zdravas´, sláva Otcu a Rozpamätaj sa. Hľadel na mňa s veľkou dobroprajnosťou a dal mi poznať, ako veľmi podporuje toto dielo. Prisľúbil mi svoju zvláštnu pomoc a ochranu. Každý deň sa modlím tieto modlitby a cítim jeho zvláštnu ochranu.

svätá Faustína, Denníček 1203



Rozpamätaj sa, 
najčistejší ženích Panny Márie
a láskavý ochranca môj, svätý Jozef,
že nikdy nebolo počuť,
že by si nepotešil toho,
kto ťa o orodovanie prosil,
alebo o pomoc vzýval.
S touto dôverou prichádzam k tebe
a najvrúcnejšie sa ti odporúčam.
Ach, nezavrhni moje prosby,
pestún Spasiteľov, 
ale ich milostivo prijmi. Amen.

/modlitba z roku 1946, Msgr. Jozef Straka, pápežský prelát a kanonik/
Tags

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. * Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top