Modlitba Telegram svätému Jozefovi

0
Telegram svätému Jozefovi je modlitba v náhlej núdzi, prosba o okamžitú pomoc. Nasledujúce modlitby sa môžu modliť trikrát počas dňa: ráno, uprostred dňa a večer. 

Ak ide o veľmi naliehavú záležitosť, napríklad modlitbu za obrátenie nebezpečne chorého človeka, modlitbu možno povedať v troch po sebe nasledujúcich hodinách.

Telegram svätému Jozefovi

Svätý Jozef, obetujem Ti lásku Ježiša a Márie, ktorú k Tebe prechovávajú. 
Obetujem Ti aj chvály, vďaku a obety, ktoré Ti veriaci počas vekov až do tejto chvíle prinášali. 
Seba a všetkých, ktorí sú môjmu srdcu milí, naveky zverujem do Tvojej svätej ochrany.

Prosím Ťa, pre lásku Božiu a preblahoslavenú Pannu Máriu, Tvoju nevestu, 
vypros nám milosť večnej spásy a všetky milosti, ktoré potrebujeme, 
najmä túto veľkú milosť... (uveďte úmysel)
Ponáhľaj sa, svätý patriarcha, aby si ma zachránil, a poteš ma v tejto núdzi.

Ó, svätý Jozef, priateľ Srdca Ježišovho, vyslyš ma.

Otče náš... Zdravas Mária... Sláva Otcu...

Večný Otče, obetujem Ti Najsvätejšiu Krv, Srdce a Tvár Tvojho Jednorodeného Syna, 
všetky čnosti a zásluhy Najsvätejšej Matky a jej prečistého Ženícha, svätého Jozefa, 
ako aj všetky poklady svätej Cirkvi, aby som získal milosť večného spasenia 
a všetkých milostí, ktoré potrebujeme, najmä toto (uveďte úmysel) pre (pomenujte osobu).
Ó svätý Jozef, zachráň nás, v živote, v smrti, zakaždým!


Päť vzdychov k svätému Jozefovi

Svätý Jozef, milovník Ježiša a Márie, vypros mi túto milosť, aby som mohol z celého srdca stále viac milovať tvojho adoptívneho Syna a Jeho Panenskú Matku.

Svätý Jozef, vypros mi milosť, aby som – tak ako ty – spojil aktívny život s hlbokým životom modlitby.

Svätý Jozef, šťastný strážca Ježiša a Nepoškvrnenej Márie, skrze Tvoju čistotu Ťa prosím, ochraňuj moju čistotu.

Svätý Jozef, patrón tých, ktorí váhajú, zachráň tých, ktorí stoja na priepasti zla a osvieť tých, ktorí sú povolaní slúžiť Kristovi.

Svätý Jozef, ktorý si blažene zomrel v rukách Ježiša a Márie, vypros mi milosť šťastnej smrti. Nech ma Ježiš a Mária sprevádzajú v mojej agónii a nech sú moje posledné slová tie najsladšie mená: Ježiš, Mária, Jozef! Amen.

Slávny patriarcha, svätý Jozef, v moci ktorého je urobiť nemožné možným, ponáhľaj sa mi pomôcť v časoch úzkosti a ťažkostí. Vezmi pod svoju ochranu veľmi vážne a ťažké situácie, ktoré ti zverujem, aby mali šťastné rozuzlenie. Môj milovaný Otče, v Teba vkladám všetku svoju dôveru. Nech nehovoria, že som ťa volal nadarmo, a keďže s Ježišom a Máriou môžeš všetko, ukáž mi, že Tvoja dobrota je taká veľká ako Tvoja sila. Amen.


Masima
Tags

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. * Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top