Dôverná modlitba k svätému Jozefovi

0
S vierou sa modli túto modlitbu po dobu 9. dní za čokoľvek čo potrebuješ. Ktokoľvek číta, počuje a alebo nosí túto modlitbu pri sebe, nikdy neumrie náhlou smrťou, neutopí sa, neotrávi sa, nepadne do náručia nepriateľov, nezhorí v ohni, nebude porazený v bitke.


Ó, svätý Jozef, tvoja ochrana je veľká a silná, Boh tvoj príhovor rýchlo vypočuje. 
Do tvojich rúk vkladám všetky svoje prosby a túžby.

Ó, svätý Jozef, pomôž mi svojim mocným príhovorom. 
Vypros pre mňa od svojho Božského syna všetky potrebné duchovné požehnania. 
Skrze Krista nášho Pána.

Stojím tu, tebe oddaný, pod tvojou nebeskou mocou 
a chcem ti vzdať poctu a vďaku ako jednému z najviac milujúcich otcov.


Ó, svätý Jozef, nikdy nie som unavený, 
keď uvažujem o tom, ako si objímal Ježiša 
a choval ho spiaceho vo svojom náručí.

Neodvažujem sa priblížiť, 
kým Ježiško spí blízko tvojho srdca.

Objím ho a pobozkaj za mňa a popros ho, 
aby mi tento bozk vrátil v mojej poslednej hodine.

Ó, svätý Jozef, patrón umierajúcich, oroduj za nás. Amen

 
Masima
zdroj: farnost-vlachovo-brezi.cz
Tags

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. * Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top